icon
user
Ş...I...
6 sene önce roaccutane kullandım. Bunun sonucunda yanağımda skar izleri kaldı. Bir sürü doktora gittim tedavi bulamadım. Sizce ne yapmalıyım?

user
D... Ö...
Yüzünüzdeki izler rıaccutane nedenli değil , aknenin bıraktığı izler . Bu gibi şikayetleri olan bir çok hastam var ve bunlara genellikle kombine işlemler yapıyorum . Altıniğneli radyofrekans , kimyasal peeling, karışım kremler ve bazı lazerler yapılabilir. Bunun için öncelikle muayene şart

user
e...ş...
Maalesef yüzde yüz çözümü yok. Servet ödedim lazer, dolgu vb işlemlere. Hafif bi düzelme sağlıyor sadece. Anestezi altnda dermabrazyon ile iyi sonuç alınabilinildiğini öğrendim ama çok agresif ve zor bi işlem. Hafif skarlar değilse estetik cerrahi ile görüşmenizi öneririm. Ama sonuçta skarlarla barışık kalmak gerekiyor. Erkekler için sakal da kısmen kamufle edici bi avantaj olabilir.

user
Ş...I...
@hilal ben 3 ay boyunca dermapen yaptırdım baya etkisini gördüm sizin dediklerinizide biliyorum onlarıda araştırcam bakalım

user
H...Ö...
Dermatoloji uzmanlarının farklı yöntemleri var bu konuda. Cilt soyma mesela, ama değişik uygulamalar da gördüm. Özellikle estetik dermatoloji işlemleri yapan doktorları tavsiye ederim.

No Comment

MateHand

Would you like to try our mobile application?